پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118457
بيکاري بزرگترين معضل کشور است / ايستادگي در برابر قدرت‌هاي جهاني احترام به شهدا و ايثارگران است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2813

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در جمع علما، ايثارگران و برگزيدگان چهارمحال‌وبختياري اظهار کرد: از اينکه فرصت ديدار با ايثارگران، علما و روحانيت محترم و معزز اين استان براي بنده فراهم شده بسيار خوشحال هستم.


وي افزود: دولت به حضور ايثارگران در صحنه‌هاي مختلف افتخار مي‌کند و در حد توان خود به اين عزيزان خدمت‌رساني مي‌کند.

روحاني بيان داشت: اگر ما امروز در برابر فشار قدرت‌هاي بزرگ، جنايتکاران جهاني و در برابر آنهايي که مي‌خواهند در امور داخلي کشورها مداخله کنند، سروقامت بوده‌ايم و ايستادگي کرده‌ايم و در مقابل فشارهاي آنها سر تعظيم فرود نياورده‌ايم اين به معناي احترام به شهيدان، ايثارگران، آزادگان، رزمندگان و همه جانبازان است.

رئيس جمهور گفت: علماي بزرگ، انديشمندان و فرهيختگان امروز بار رسالت سنگيني را بر دوش دارند که منطقه ما آبستن حوادث دردناکي بوده و هست و از غزه و فلسطين گرفته تا لبنان، سوريه، عراق، افغانستان و پاکستان مي‌بينيم که از پيکره دنياي اسلام خون مي‌چکد.

وي تصريح کرد: هيچ راهي براي نجات اسلام جز وحدت، اتحاد، ايثار و فداکاري وجود ندارد و ما بايد بدانيم با ضعف امت اسلام تهاجم مستکبرين بيشتر خواهد شد و ضروري است که خود را توانمند و قدرتمند سازيم.

روحاني ادامه داد: در اينکه فرهنگ و انگيزه يک ملت براي مقاومت بالاترين معيار است هيچ ترديدي نيست اما بايد قدرت‌هاي مادي را نيز افزايش دهيم.

وي بيان داشت: کشور با معضل محيط زيست مواجه است که از جمله آن گردغبار و آلودگي‌هايي است از غرب کشور به سلامت و آرامش مردم رحم نخواهد کرد.

رئيس جمهور خاطرنشان کرد: کم‌آبي و خشکسالي يک معضل بزرگ تقريباً در سراسر کشور است و در هر استان به يک شکل خود را نمايان مي‌کند.

روحاني تأکيد کرد: امروز جامعه ما از معضل بزرگي به نام بيکاري رنج مي‌برد، به نحوي که آمار بيکاري در کشور تکان‌دهنده است و از سال ?? تا ?? يک عدد اشتغال خالص در کشور نداشته‌ايم و در نهايت آمار مي‌گويد اشتغال در کشور صفر است.

وي خاطرنشان کرد:‌ بيکاري بزرگترين معضل جامعه ما است و در شرايط اين‌چنيني هيچ راهي جز اولويت‌بندي مشکلات و راه‌حل‌هاي آنها وجود ندارد.

وي تأکيد کرد: نقد دولت نه تنها هست بلکه وظيفه ملت ايران است و نه تنها دولت نقد شما را تحمل مي‌کند بلکه به نقد دلسوزانه شما افتخار مي‌‌کند.

رئيس جمهور افزود: فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعي کشور و حتي وظايف امنيتي کشور که جزو وظايف خاص حکومتي است بدون حضور و کمک مردم امکان‌پذير نيست.

روحاني ادامه داد: اقتصاد اين کشور بدون حضور فعال کارآفرينان و بخش خصوصي راه به جايي نخواهد برد و با وجود همه مشکلات، با حضور مردم به آينده بسيار خوش‌بين هستيم.

وي تأکيد کرد: ايران بزرگترين کشور منطقه است که به عراق، سوريه و لبنان در مقابل استکبار کمک مي‌کند.

رئيس جمهور افزود: امروز اگر حضور ايران در منطقه نباشد توطئه نيل تا فرات را شاهد خواهيم بود.

روحاني گفت: در تاريخ ايران در طول يک سال کاهش ?? درصدي تورم از ?? درصد به ?? درصد در تاريخ اقتصادي ايران بي‌نظير بوده است.

رئيس جمهور تأکيد کرد: دولت تدبير و اميد در ششمين سفر استاني خود به استان چهارمحال‌و‌بختياري تصميمات مهمي را براي اين استان اتخاذ کرده که علاوه بر عملياتي کردن ?? طرح در اين استان دولت اجراي ? طرح بزرگ راه‌آهن، طرح انتقال آب بن به بروجن، کمک به عرصه صنعت به ويژه فولاد و گردشگري را برعهده گرفته است.

وي يادآور شد: طرح جامع گردشگري استان چهارمحال‌وبختياري تا پايان سال جاري تهيه و اجرايي خواهد شد.

مرجع : خبرگزاري فارس
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html